آخرین اخبار
کد مطلب: 125046
ياداشت/
امروز بايد دغدغه نيروهاي انقلابي جامعه عمل پوشاندن به کليد واژه « آتش به اختيار» مقام معظم رهبري باشد
تاریخ انتشار : 1396/04/10 08:35:37
نمایش : 2652
امروز حسين فهميده ها بايد بپا خيزند و نارجک هاي همت را به کمر بسته و تانک هاي تهاجم و شبيخون وناتوي فرهنگي هاي دجالان را درهم فر شکند...
به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛ فرمايشات گهر بار مقام معظم رهبري هميشه و همه جا راهگشاه جامعه ايران اسلامي بوده است و خواهد بود. اخيراً ايشان کليد واژه اي را در ديدار صميمي با دانشجويان با عنوان «آتش به اختيار» مطرح فرمودند که هر چند تفاسير و توضيحات از سر ظن و گمان احزاب و جريانها بروز و ظهور پيدا کرد؛ ولي آنچه که مطمع نظر صريح ولي امر مسلمين بود در نماز عيد فطر با صراحت تام و تمام بيان فرمودند که « آتش به اختيار به معناي کاري فرهنگي خودجوش و تميز است و ...»
حال بايد اذعان داشت که رهبري بصير ما اين مطالبه را قطعاً و تحقيقاً ابتدا از دولت و سپس از نيروهاي انقلابي در خواست دارد .
با کمي تأمل و تفکر پي مي بريم که مسائل فرهنگي در چند سال اخير حقيقتاً افسار گسيخته و هنجار شکن شده است و آنجائيکه در همه حوزه هاي فرهنگي و علي الخصوص حوزه هنر ضعف هاي مفرطي را مشاهده مي کنيم و متوليان امر فرهنگ يا نخواستند و يا اينکه نمي توانند بخوبي مديريت کنند. حال از همين رو مقام معظم رهبري با ديد نافذ خويش آنچه را که مسئولان نديدند و نمي بينند بخوبي دريافت و مشاهده نمودند که مرکز فرماندهي صدور فرمان کنترل خود را از دست داده و يا اينکه توانايي صدور فرمان را ديگر ندارد، پس وظيفه نيروهاي انقلابي اولاً اين است که با حفظ انسجام و وحدت کامل، مر کز فرماندهي را بدست گيرند و ثانياً در امر اقدامات فرهنگي از هر گونه شتابزدگي و تحجرگرايي بپرهيزند و ثالثاً  همانگونه که معظم له فرمودند: کار تميز تحويل دهند؛ البته به شرطي که بهانه ها را از مدعيان پوچ انديش و طلبکار گرفت چرا که در اين مسير ناهموار دجال صفتان بيشمارند و طعنه زنندگان پرنيش و فحاش.
اما نبايد از ياد ببريم نيروهاي انقلابي فاتحان بيت المقدس ها و الفجرها و کربلاها هستند؛ نبايد از ياد ببريم نيروهاي انقلاب چنان روزنه هاي جنگ سخت را آنروز بر دشمنان غدار چنان بستند و امروز نيز بايد اين روزنه ي فرهنگي را با کار خود جوش و تميز در جنگ نرم مسدود نمايند.
 امروز حسين فهميده ها بايد بپا خيزند و نارجک هاي همت را به کمر بسته و تانک هاي تهاجم و شبيخون وناتوي فرهنگي هاي دجالان را درهم فر شکند و اين نکته اساسي را هيچگاه نبايد از ياد ذهن خود دور کنيم که حضرت آقا از نيروهاي انقلاب مراقبت از هداف والاي انقلاب را در همه ي زمينه ها خواستاراند .
و امروز مهمترين دغدغه ما بايد اين باشد که آتش به اختيار مقام معظم رهبري را جامعه ي عمل بپوشانيم و از قطار ريل خارج شده انقلاب را در حوزه فرهنگ مجدداً به مسير اصلي باز گردانيم .
ان شاالله و من الله توفيق
انتهاي خبر/630 ل
 
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس